Misteris, Un espacio de RACC1 amb Alex Garcia

El nou sol (amb Joan Barniol) (En català)

Estem al 2013 i es compleix la tan anomenada data del 21-12-2012 de desembre del 2012. Com era d’esperar, no hi ha hagut cap event catastròfic ni s’ha acabat el mon.

Això si, és curiós que la cultura Maya parlés dels nostres temps com un temps especial, ple de canvis, que podria significar la fi d’un mon, per a donar lloc a un altre diferent, molt millor, més avançat. Dic que és curiós perquè sembla que realment estiguem arribant a un punt d’inflexió en la nostra història.

La editorial Miret ha publicat “El nuevo sol”, un llibre de Joan Barniol que parla d’aquest canvi de cicle i de com ajudar a que es produeixi i a entendre las raons d'ordre superior que son qui provocan la realitat que vivim  per no esser engolits per l'estres i l'ansietat que pateix la nostre societat.

Joan Barniol és enginyer industrial, escriptor i investigador. Soci fundador i actual president de la Fundació Ícaros que ofereix tallers per a la comunicació amb els arbres i el sol, als quals considera els nostres mestres.

El nou sol (amb Joan Barniol) (En català)

Tarea Cron empieza